| نام حــــــــــوزه :
| حوزه معاونت آموزشی | قسمت یا واحـد :
| مشاور دانشکده | | اسامـی افــــراد :
| نسرین کریمی | شماره داخلــی :
| 501 | | شماره مستقیم :
| 33343170 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماکولوژی و سم شناسی | | اسامـی افــــراد :
| جواد خلیلی فرد | شماره داخلــی :
| 528 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه کنترل دارو و غذا | | اسامـی افــــراد :
| افسانه فرجامی | شماره داخلــی :
| 204 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماکولوژی و سم شناسی | | اسامـی افــــراد :
| المیرا زلالی | شماره داخلــی :
| 519 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماکوگنوزی | | اسامـی افــــراد :
| ثمین محمدی | شماره داخلــی :
| 162 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| حوزه معاونت تحقیقات و فناوری | قسمت یا واحـد :
| کارشناس پژوهش | | اسامـی افــــراد :
| فاطمه شاکری | شماره داخلــی :
| 319 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس | | اسامـی افــــراد :
| فرهاد کیافر | شماره داخلــی :
| | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس | | اسامـی افــــراد :
| شادی یعقوبی | شماره داخلــی :
| | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه فارماکولوژی و سم شناسی | | اسامـی افــــراد :
| نعیمه مجیدی | شماره داخلــی :
| 519 | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| نام حــــــــــوزه :
| گروههای آموزشی | قسمت یا واحـد :
| هیئت علمی گروه داروسازی بالینی | | اسامـی افــــراد :
| علی خوارزم کیا | شماره داخلــی :
| | | شماره مستقیم :
| 33372250 | شمــاره فـکـس :
| | |
| |